2010. március 1., hétfő

"Egy érdem volt a Newcastle-ért játszani" - Patrick van Aanholt



Patrick van Aanholt a Watford utáni meccsen visszatért a Chelsea csapatához. A fiatal játékos remek teljesítményt nyújtott, és a szurkolók könnyen megszerették.
Patrick az alábbiakat nyilatkozta a NUFC TV-nek:

"Minden Newcastle eredményt figyelemmel fogok kísérni a közeljövőben és a játékosokkal a kapcsolatot tartani fogom."

"Minden meccsen játszottam és ez sokat segített nekem. Az egész csapat tele van remek játékosokkal és remélem, hogy megnyerik a bajnokságot."

"Most vissza kell térnem a Chelseahez, de szerettem az itt töltött időt és nagyszerű tapasztalatokat szereztem."

"Nagyszerű volt megnyerni az utolsó meccset amit a csapattal játszottam, megérdemeltük a 3 pontot.

Patrick szólt néhány szót a szurkolókról is:

"Nagyon sokat jelentenek számomra, kedveltek és én is kedveltem őket."

"Nagyon fontosak voltak számomra mindvégig, mert megakartam mutatni, hogy mit is tudok."

"Ők egy nagyszerű szurkolótábor. Egy érdem volt a Newcastle-ért játszani"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése