2010. február 28., vasárnap

Coloccini a szurkolóknak szenteli a gólját



Fabricio Coloccini aki tegnap már a 4. percben előnyhöz juttatta fejes góljával. Az argentin középhátvédnek ez volt a 2. gólja a csapatnál.

A csapatot több mint 2500 Geordie kísérte el a Vicarage Road-ra.

Coloccini az alábbiakat nyilatkozta az nufc.co.uk-nak.

"A rajongók beutaztak egy hosszú, hosszú utat, úgyhogy az a gól nekik van. Nagyon boldog vagyok, hogy megszereztem ezt a gólt, de az ennél is fontosabb dolog, hogy nyertünk. Ez egy nagyon nehéz meccs volt a pálya miatt, de mi megharcoltunk a győzelemért és a korai gól is segített bennünket. Andy Carroll nagyon jól csinálta mikor oda fejelte nekem a labdát, mert jobb helyzetbe voltam és így képes voltam befejelni a labdát. Egy nagyszerű érzés volt mikor megfordultam és láttam, hogy a szurkolók ünnepelnek. Hasonló volt az utolsó gólomhoz, amit a Cardiff ellen szereztem és az is segített minket a győzelembe. Remélem még sok gólt fogok szerezni az idényben és nagyon boldog vagyok, hogy eddig 2 gólt szereztem."

1 megjegyzés: